Politica de vânzare și retur
VÂNZARE
-
Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
-
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
-
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca societatea poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de societate, in functie de scop/situatie:
-
Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
-
Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate.
-
Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
-
Societatea poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
-
Datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
-
Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea societății si/sau partenerilor acestuia, fara nicio justificare.
-
Societatea informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
-
Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea societății, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
-
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
-
Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.
-
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza.
-
Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la primirea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
RETUR
-
Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
-
Coletele ce prezinta deteriorari severe
-
Produsele ce au fost livrate gresit
-
„Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
-
Clientul este obligat sa notifice societatea, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 12.1.
-
Clientul este obligat sa notifice societatea, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
-
Clientului care a notificat societatea, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la societate in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar societatea considerand cererea nefondata/invalida.
-
Clientul nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
-
Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 12.1.
-
In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 12.1. produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
-
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
-
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform art. 12.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
-
In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art. 12.1 iar societatea nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
-
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
-
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
-
Ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
Este necesara completarea unui Formular de retur online. Produsele returnate se trimit la adresa Sibiu, str. Petru Maior, nr. 44, jud. Sibiu.